A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Termékek Menü

Panaszkezelés

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Cégnév:

A szolgáltató székhelye:

 

PANASZFELVÉTELI

JEGYZŐKÖNYV

 

 

Ügyfél neve, a rendelés száma:

 

Ügyfél állandó lakcíme, székhelye, levelezési címe:

 

Telefonszáma és e-mail címe:

 

Az értesítés módja:

 

A panasz előterjesztésének helye, ideje, módja:

 

A panasz részletes leírása, panasz okának és a konkrét igényeknek a megjelölésével:

 

A panaszt alátámasztó dokumentumok másolata: mellékelve/nincs ilyen

 

Az ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:

 

 

 

 

 

Dátum:

 

jkv. felvevő ügyintéző                             panaszt előterjesztő ügyfél

aláírása                                                       aláírása

 

 

 

A jelen jegyzőkönyv egy másolati példányát átvettem:

 

Dátum:

 

 

ügyfél aláírás

 

Bankkártya 2

 
 

Rólunk mondták

Vásárlói vélemények

Imádjuk!! Minden termék, amit rendeltem szebb, mint a képen! Karolina, Győr

Visszatérő vásárló vagyok. Ismét megérkezett a csomag és nagyon megvagyunk elégedve nagyon örülünk neki, gyönyörűek. Kriszta, Pécs

Köszönjük a figyelmességet és a gyorsaságot! Megbízható webáruház. Anna, Budapest

Ritka manapság az Önökhöz hasonló, korrekt cég! Sok vevőt és munkájukhoz további sok sikert kívánok! Tibor, Budapest

 
Névnapok

Ma 2019. május 26.

Evelin, Fülöp napja van.

Holnap Hella napja lesz.